Rezervovat 
místo

Přednáška

Hladký průběh evakuace osob

Oblast: BOZPPO
Typ: Přednáška
Spíkr / spíkři:
Určeno pro: OZO BOZP, OZO PO, TPO, ostatní
K předpisu: -
Místo: Konírna
Datum a čas: 17:45 - 18:00, 2.10.2024

obsah příspěvku

Za tímto
příspěvkem stojí

DISKUSE K PŘÍSPĚVKU

Zde můžete spíkrovi napsat, co vás v souvislosti s tématem trápí, zajímá a dát mu / jí tak včas šanci, reagovat.

One comment on “Hladký průběh evakuace osob”

  1. 1/ Musí být označeno shromaždiště, když se pro firmu nezpracovává požární evakuační plán? (Poznámka: chci aby to zaznělo. "Auditoři-OZO v PO" to chtějí o pro jednoduché provozy se dvěma zaměstnanci. Nezazní - nevadí.)
    2/ Trápí mě §33 odst.2 písm. a pojmy "organizovat" a "řídit" evakuaci. Před V246/2001 Sb. byl jen pojem řídit. Ještě ve vzorech Dokumentace PO dle V 246/2001 od Josefa Martineka, ROVSu si dvou pojmů nevšimli. A já to do nedávna považoval skoro za synonyma a nechával jsem evakuaci řídit a organizovat jednou osobou. Tento rok jsem poprvé narazil na to, že u nového klienta mají napsáno, že organizovat evakuaci bude vedoucí, ale místo, odkud bude evakuace řízena je z vrátnice. (Poznámka: na vrátnici nejsou žádné noty jak by měli řídit evakuaci a taky je neakceptovatelná myšlenka, že by měl vedoucí doběhnout 100m na vrátnici, aby odsud řídil evakuaci svého pracoviště.) - K tomuto by mě váš názor a zkušenosti zajímaly. Vím, že to jde rozdělit a popsat, ale je to praktické?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Cech PO
CRAA
Technologie zdraví s.r.o.
BOZPforum.cz
HYPOXIA Group s.r.o. logo
amplla logo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram